...

Hade idag min praktikutvärdering vilket gick riktigt bra, jag behöver inte längre grubbla på om jag ska bli godkänd eller inte. ;) (även om jag nu inte grubblat på det dessförinnan heller... ) Har annars haft en dag med mycket medicindelning, läkemedelsändringar, injektionsgivning och så fick jag vara med på "ronden", en riktigt intressant dag m.a.o. Det blev dessutom lite ändringar i mina skiften eftersom min ena handledare blivit sjuk, så nu är jag helt ledig i helgen och så har jag i stället måndag morgonskifte och natten mellan tisdag och onsdag. Helt ok för min del, ledig helg tackar man ju inte nej till. :)
.
När jag kom hem hade jag fått ett mail gällande sommarjobb från en avdelning på sjukhuset i jeppis. Avdelningsskötaren skrev att hon hade försökt ringa mig och bad mig ta kontakt. Ringde upp, men hon svarade inte, antagligen hade hon gått för dagen. Ska försöka skriva ihop några vettiga rader till svar åtminstone, så hon ser att jag nog är intresserad. :) Det var i.o.f.s. inte nån av de avdelningarna jag hade som "förstahandsval", men min kära kusin vitamin ska jobba där också från maj-augusti, och det vore inte illa om vi vore kollegor i sommar. :) (Nu vet du vilken avdelning det gäller, Anna. ;) )
.
Idag hade jag egentligen planerat in ett Zumba pass, men eftersom vi har städtur i Biblion den här veckan och det är bibelstudium i kväll, så misstänker jag att jag är tvungen att skippa zumbandet, i annat fall hade jag fräschat upp mig på gymmet och åkt direkt på bibelstudium efteråt, men när vi ändå ska dit för att städa, så får det vara den här gången. Jag ska väl ändå troligtvis på zumba på lördag, om det blir så att vi tar oss norrut, nu då jag ändå är ledig hela helgen. Nu borde jag också börja fundera på nåt i matväg, gubben dyker troligtvis upp här så småningom. Men först mailen...

Kommentarer
Anna

Du räddar min sommar om du kommer :)

vi sku ha så kul !

2011-01-27 @ 19:48:06

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort