Gääääääääääääääääääääsp

FY vad trött jag är, lyckligtvis hölls jag på vägen både till och från gubbens jobb. Kollade in mätaren i dag också och kunde konstatera att det är rätt så exakt 25,3 km en väg, så det tar nästan en timme innan man är hemma igen. Nu borde jag printa ut en kopia åt mig av vårt idéframförande och ögna igenom det så jag har någon aning om vad vi egentligen totat ihop för smörja. Nä, skojar bara, vi är ju hur proffsiga som helst... ;)
.
Ha en riktigt skön fredag alla vänner, hoppas ni i motsats till mig har färdigt städat och sånt så att ni med gott samvete kan koppla av efter avslutad jobb/skoldag eller vad ni nu har för er på dagarna. :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort