Ledig

Idag har jag då min jullovslediga vardag. Den har varit väldigt innehållsrik tills nu - eller så inte.
Steg upp i morse och skickade iväg en förkyld och morgontrött gubbe till jobbet. Störtdök tillbaka i säng och somnade om rätt så omgående. Vaknade strax före elva då den förkylda gubben var såååå sjuk att han inte kunde vara i jobb längre. Han kröp ner under täcket, somnade om och har ännu inte stigit upp, trots att klockan närmar sig fyra på eftermiddagen. Själv tog jag fram en av mina nya julklappsböcker och plöjde genom den. Har rastat Kira, ätit brunch bestående av rågbröd med kallrökt lax och en hallon/blåbärs smoothie. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska fortsätta slöa eller om jag ska lägga resten av dagen på att göra nåt vettigt här i kåken. Akut behov av städning finns, men på något konstigt sätt så lockar det inte alltför mycket.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort