Zzzzz

Har svängt mitt dygn alldeles upp och ned.
I detta nu borde jag redan sova för ett par timmar sedan eftersom jag är tvungen att skjutsa gubben till jobbet i morgon också och jag skall till skolan en sväng för vårt idéframförande. Men här sitter jag... Smart som man är...
.
Vevade ihop en ordentlig sats med kycklinggryta här på kvällskvisten, det blev hela åtta ordentliga portioner. Skönt att veta att man har nåt i frysen att ta till när orken tryter eller man behöver nåt ätbart att ta med till jobbet/praktiken. Överlag med ätandet kan jag ju meddela att hittills går det riktigt bra att hålla borta socker, vitt mjöl och potatis. Dock hade jag ju köpt fel sorts batteri till vågen, så någon vikt har jag ju inte lyckats fastställa ännu, men det är ett senare problem.
.
Nä, nu får jag väl ge mig och krypa under täcket i alla fall, nån gång måste man väl somna ändå fast det tar sin tid. Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort