Hej alla!

Hoppas ni har det skönt även om den värsta värmen försvann över en natt. Jag själv kämpar på med att hinna med både renoverande och jobb. I dag har jag målat klart fönstren och första varvet i toan. Vi fick hjälp i går av både Gösta och Heidi o Kim så vi segar oss framåt en bit i taget. Om en timme ska jag börja söka mig mot jobbet för sommarens första nattskifte. Sen blir det en natt till och efter det så är jag ledig resten av veckan. Det ska bli skönt med ledig helg, det blir den första sedan jag började jobba.
.
Vårt internet har äntligen börjat fungera, men jag har inte tid att sitta här och uggla i samma utsträckning som tidigare, så jag vågar inte lova er någon vidare ökning gällande antalet blogginlägg. Jag ska hålla er lite uppdaterade om läget bara, så ni vet när det börjar bli dags att komma och hälsa på! :) För tillfället är väggarna klara, förutom toan och kvisten som ska målas ett varv till. Taket är klart förutom i toan och kvisten och ett par brädor i köket. Sen ska dörrkarmarna målas. Sen ska allt skräp och de sista köksskåpen slängas ut och den gamla golvmattan rivas ut. Efter det - spackling och slipning av golvet och så in med nya mattan. Efter det är det bara "resten" kvar. :)
Nu ska jag mysa en stund med gubben innan det är dags att åka till jobbet. Ha de gott!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort