Hejhej!

Tänkte bara göra er medvetna om min existens ännu en gång. Vårt internet fungerar inte ännu så för tillfället sitter jag i Kållby hos mina parenteser. Den här veckan har vi haft underbar hjälp av talkofolk så gubbens gipsade arm till trots så har det gått framåt vid bygget. Dock är det nog en hel del målande och takläggande kvar innan det är dags att lägga in den nya golvmattan, men som tidigare så tar vi en bit i taget... :)

Fritjof växer så det knakar, låtsas vara stöddig och morrar på dagarna men gnäller som en liten fis om nätterna. Vore han inte så söt skulle man nog inte orka med den busen. :) Kira tar allt oftare tillfället i akt att smita ifrån honom för lite vila, men så blir han ju också hela 6 veckor i morgon så han ska väl börja klara sig utan henne småningom.

Har jobbat två dagar nu, ett kvällsskifte och ett morgonskifte. Dessa var mina inskolningsdagar, sen är det tänkt att jag ska kunna resten på "egen hand". Wish me luck. :) Lyckligtvis är jag inte ansvarig sjukskötare ännu i år utan får mest jobba med grundvård och ute på avdelningen, inte så mycket i kansliet. Har rätt så bra skiften också, har redan fått tre listor så det är bara de två sista veckorna som jag inte vet hur jag jobbar ännu.

Eftersom det är den första juni i dag så har ju sommaren officiellt inletts, så jag önskar er alla en riktigt skön sommar! :)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort