EA

Fick tag i Anette och vi kom överens om hur vi skulle fortsätta framåt. Har nu suttit och skrivit på examensarbetet ett par timmar och känner mig faktiskt riktigt nöjd med mig själv. Dessutom är det ju nästan roligt när man äntligen kommit i gång. :) Nu ska jag unna mig en välbehövlig paus och ta på mig träningskläderna. Det är egentligen för vackert väder för att man ska tillbringa en timme på gymmet i stället för en timme på promenad längs vägarna, men jag ska försöka ta ut det sista nu under mina månader jag har kvar på gymmet här i Vasa.
.
Jag väntar fortfarande på att få höra något från BB om hur det blir med sommarjobbet. Hon skulle ju höra av sig den här veckan, men hon har ju ännu fredan på sig förstås. I dag fick jag erbjudande om att vikariera på onkologiska avdelningen i morgon kväll, men då ska vi ju norrut och skriva under alla papper på huset, så jag fick så lov att tacka nej.
.
På tal om huset så borde vi få tillträde till det redan fr.o.m. 1:a april, alltså fredag nästa vecka, helt otroligt roligt! Blir att ta itu med mätande och rivande så fort som möjligt då, så kanske det är någorlunda klart tills sommaren. Gubben har ännu inte hittat nåt jobb norröver, men han har sökt flera stycken, vi ska tro att det nappar småningom. Tills dess bor vi kvar där vi bor och ser glada ut ändå... :)
.
I kväll väntar bibelstudium, vi ska ha hand om serveringen så det gäller att vara i tid. Sen när det är över tror jag bestämt att jag ska dyka i säng, hoppas på att hinna jobba lite med EA:n innan vi åker norrut i morgon. Ha en skön kväll, hoppas ni tar er tid att gå ut en sväng i solskenet!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort