GÄÄÄÄSP

Har suttit uppe alldeles för länge och sett en film som kom på tv, trots att jag sett den förut. Är huvudet dumt får kroppen lida. Nu ska jag dyka i säng, i morgon borde jag packa för mitt "sportlov" som kommer att spenderas i Kållby resten av veckan om nu inget oväntat händer.
.
Dagens Stepbody var en enda lång pina, jag vet inte om jag ätit eller druckit för lite eller vad det var frågan om, men jag var helt utan ork. Stepdelen brukar inte vara några problem, men mina ben kändes som bly mellan varven. Dock överlevde jag ju och det är väl huvudsaken. :) Nu godnatt! I morgon ska vi och prata med b****n. Så hoppas vi också att m******n ringer i morgon med lite nyheter. Håll tummarna! ;)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort