Glad i dag också

är jag, för jag fick just ett mail från vår farmakologilärare. Hon skrev att jag fått en 5:a i tenten, att jag skrivit jättebra svar, speciellt på fråga 4 om indikationer och effekter, samt att jag har en fin handstil. Vad roligt att få sådan feedback efter en tent! Oftast får man ju bara gå in och kolla sitt vitsord, men man vet inte vad som gått bra eller mindre bra. Det här kunde flera lärare ta efter!
.
Nu borde jag å det snaraste ta kontakt med Anette så vi kommer någon vart med vårt examensarbete, vi drunknar i material och det är svårt att veta vad man ska lämna bort och vad man ska ta med. Lika bra att börja på om man ska bli klar någon gång.
.
Hoppas på att hinna på ett Bodypass innan kvällens bibelstudium, men vi får se hur det blir. Ibland är det mera kärvt, i bland mindre...
Ha en skön dag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort