Godmorgon!

Efter att i helgen ha ätit ett och annat gott som jag verkligen inte borde äta så var det nästan så att jag hade hjärtat i halsgropen när jag skulle upp på vågen i morse. Men där hade det stått still och jag kunde dra en lättnadens suck, hade räknat med att åka upp ett kilo eller nåt liknande, men jag klarade mig tydligen med blotta förskräckelsen. Dock har det stått väääldigt stilla hela den här månaden så jag vet inte vad jag ska ta till för dunderkur för att få det att börja röra på sig igen, helst neråt då alltså.
.
Nu ska jag ta itu med mina farmakologipapper, har ju tent i morgon på eftermiddagen och även om jag tycker att jag fått en hel del att fastna under mitt pluggande i helgen så är det så oändligt mycket mer som borde hinna fastna det närmaste dygnet. För att inte tala om mödravårdstenten som är på torsdag och jag inte ännu hunnit läsa på över huvud taget. Jag kommer i sanning att njuta när den här veckan är över, hoppas det inte kommer flera av den här sorten på väldigt länge!
.
Ha en riktigt skön dag alla! Här ett och annat tänkvärt ord för dagen:
.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort