Här sportlovas det för fullt

på min kära korvfabrik. Det här med tidiga morgnar hade man ju nästan glömt bort hur kändes efter ett par veckor i skolan, men redan efter en morgon så kom nog den välbekanta känslan tillbaka, tröööööött. I morgon börjar jag dessutom klockan fem, vilket innebär uppstigning kockan fyra, hipp hurra - eller? :) Nå, man får ja sluta tidigt då åtminstone.

I kväll har jag inplanerat en promenad. Eventuellt med kusin vitamin om hon inte hittat på nåt annat roligare i stället. Tills dess ska jag försöka sitta och hålla ögonen öppna. Har ju både tent och examensarbete att jobba på med men på något konstigt vis känns det inte alltför lockande just nu.

Härligt väder har vi ju i alla fall, härligt med solsken och (om än mycket lite) värme.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort