Härligt!

Har varit ute på en skön vårvinterpromenad med Kira. Även om vinden ven lite väl hårt kring öronen mellan varven så njöt vi båda av solens strålar och lite frisk luft. Fick lite nya krafter för att fortsätta med tentläsningen, jag ska "bara" duscha, byta i tvättmaskinen och slänga in lite mat i ugnen först.
.
Min rygg mår verkligen inte bra av det här intensiva pluggandet. Att sitta böjd över en massa papper är inget vidare för hållningen, känner när jag är ute och går/springer att min låsning (jag är nästan övertygad om att jag har en sån) mellan skulderbladen bara blir värre. Gör jag nåt åt det? Nä - jag gnäller vidare... ;)
.
Ut med er alla i den friska luften, njut av solen och samla D-vitamin! :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort