Heipparalla!

Torsdag morgon och trots att jag halva natten legat och planerat mitt nya hus så känner jag mig ändå rätt så utvilad. Redo att ta emot en ny dag med ny kursstart!
.
Jag frågade avdelningsskötaren på BB om det fanns någon möjlighet att få veta vad de grundade sitt beslut på när de valde sommarvikarier, för att få veta om det är något jag borde tänka på tills nästa gång jag söker jobb. Hon svarade i morse att vi var alla "på samma linje" och att det var svårt att välja, men hon behövde vikarier längre in i augusti än vad jag hade satt att jag önskade jobba. Hon tyckte inte att hon såg något jag behövde ändra på. Så det känns ju bra att veta. Fortsättning med nya friska tag bara!
.
Jag borde dessutom maila avdelningsskötaren på den avdelning där jag faktiskt ska sommarjobba i sommar och meddela att jag kan både börja en vecka tidigare och jobba en vecka längre om det finns behov. Sen ska jag vara lite jobbig och fråga ledigt några dagar där i mitten av juli. Vi hoppas kunna fara på ett läger som ordnas i Sverige då, vi får se om det lyckas. Jag minns hur jag njöt av våra få dagar i Hangö förra sommaren.
.
Men allra först ska jag borsta mina sneda gaddar och ställa i ordning min skolväska för dagen. Ha en skön dag alla fina vänner!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort