Hej alla!

Har haft en intensiv men väldigt rolig helg! Vi hade övernattningsgäster från fredag till söndag. I fredags kom våra norska gäster och även om vi aldrig hade träffats förut så var det världens härligaste människor och efter tio minuter kändes det som om man känt varandra hur länge som helst. Från lördag till söndag kom också våra fina vänner och "neighbours to be" H&M och gästade oss. Har varit en hel del köksbestyr i helgen men med många kockar så blir det en riktigt bra soppa till slut! ;)
.
För ett par timmar sedan skjutsade vi våra nyfunna vänner till flyget och när man kom in på flygstationen så grep den en genast - den där farliga resfebern. En nästan oemotståndlig känsla att bara boka en plats på första bästa flyg och se vart det bär. Jag vill resa NU! Hoppas det går över snart, för här hos oss finns varken tid eller budget för någon resa just nu.
.
På tal om något helt annat, såg ni månen igår? Vi såg en kort skymt av den på väg hem från Biblion och den var ju så stor och fin. Tyvärr hade jag inte med någon kamera att föreviga den med. Enligt aftonbladet är det ju 18 år tills den nästa gång befinner sig lika nära jorden igen.
.
Nu känner jag att jag är så där lagom mör i kroppen efter hela veckan, den har varit väldigt intensiv från början till slut. Klockan är ju redan nio och jag tror att jag ska stupa i säng, gubben gäspar i kapp med mig och det är ju inte konstigt - så gammal som han blivit på senaste tiden. ;P Fr.o.m. i morgon väntar en vecka med intensivt jobb på examensarbetet, vi hoppas på att åtminstone lite hinna i kapp våran tidtabell.
.
Hoppas att ni har haft ett riktigt skönt veckoslut och att ni hunnit vara ute och njuta av det vackra vädret. Eftersom vi spenderat det mesta av dagtiden under jord har vi inte hunnit se så mycket av solen, men vi hoppas på flera vackra dagar i vår. Godnatt med er alla!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort