Hemma igen

har en bultande huvudvärk, men tenten är i alla fall skriven och det om något känns otroligt skönt! Jag tror att den gick rätt så bra, borde inte ha några riktigt stora missar i alla fall, lite oklart om det räcker till en femma, men med tanke på vilken mängd info man skulle trycka in så får jag väl vara nöjd om jag får en fyra, även om det går emot mina principer.. ;)
.
Hann inte äta nån lunch innan jag stack iväg, så nu var det skönt att bara kunna värma upp av gårdagens kycklinggryta. Hoppas den kurerar huvudvärken, för nu är det bara att dra upp snoret och fortsätta plugga. Det vackra vädret försöker jag ignorera, även om det är lite svårt med tanke på att solen lyser rakt in på bordet där jag sitter med alla mina papper. Om bara huvudvärken släpper lite så blir det Stepbody i kväll, får se hur det blir.
.
Vi väntar fortfarande otåligt på besked, skulle egentligen få veta vid ca 14-tiden, men när jag ringde och frågade gubben hade ingen ringt honom ännu, så vi lever vidare i spänning ett tag till!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort