hurtbullen

kom sig i väg på både en timmes promenad och en timmes Stepbody pass i dag. Det sistnämnda tänkte dock bli lite mycket av det goda, jag svettades floder och hade jag bara kunnat bestämma mig för om jag skulle spy eller svimma så hade jag nog gjort någondera av dem. Nåja, man får ju vara nöjd att man överlevde i alla fall.
.
Jag har också skrivit ett par sidor till examensarbetet, badat bastu och slappat i tv soffan. Med gott samvete för en gångs skull. :) Nu ska jag dyka i säng, för i morgon ska jag för ovanlighetens skull till skolan. Har en föreläsning på förmiddagen som behandlar komplikationer under graviditeten. Det kan ju bli riktigt intressant.
.
Väntar fortfarande på besked från BB angående sommarjobbet, det skulle ju komma denna vecka, så jag får väl ge mig till tåls ett par dagar till, lite spännande är det ju nog! :) Nu - godnatt och sov så sött!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort