I´m so sorry!

Men tyvärr har jag inte ännu fått något besked från BB, så tillsammans med mig får ni hållas på halster ännu en tid. En annan sak som jag dock fått besked om är att jag med 99% säkerhet ska tillbringa mina praktikveckor på hösten på BB i Jakobstad! Så välkommen dit och föda bara, säger jag! :D
.
I dag hade vi ju framförande om våra arbeten och jag har fått höra om kvinnlig omskärelse, förlossningsdepression, förlossningspsykos, om att "skaffa" ett barn för att kunna rädda livet på ett syskon och om sena missfall. Själv berättade jag ju om infertilitet. Det var en intressant dag och i morgon ska vi ännu få höra om fem andra arbeten. Dock blir man väldigt trött efter dessa seminarier så jag ska inte sticka under stol med att jag mycket hellre skulle krypa ner i soffan än pallra mig i väg till gymmet. Det gäller bara att inte ge sig själv nåt val. :)
.
Vackert väder är det i alla fall och för en gångs skull verkar det inte blåsa så fruktansvärt heller. Så ut med er alla i solen! :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort