I morgon är det dagen D!

I morgon övergår huset i vår ägo! Jag vet inte hur jag ska kunna koncentrera mig på morgondagens föreläsning om sorgebearbetning, när man själv bubblar av lycka och bara vill slänga sig i bilen och köra norrut. Antar att vi kommer att tillbringa största delen av vår helg (och helgerna ett bra tag framöver) där så om någon känner för att komma och ta sig en titt är det bara att kika in. Jag lovar dock inte att vi bjuder på nåt kaffe. ;) Blir att dra på sig snickarbyxorna och börja få nån ordning på torpet. Som sagt ska vi ha renoverat hela övre våningen och det är nog inte nåt litet projekt trots att huset i sig inte är det största. Än så länge känns det dock bara kul och jag vet redan rätt så långt hur jag vill ha det så jag kan knappt bärga mig från att få riva i gång. :)
.
Har avklarat dagens Bodypass, fixat och ätit en mumsig tonfisksallad och varit med på kvällens studiecirkel. Så långt är allt enligt mina planer. Nu återstår att jobba lite med EA, men usch, vad det plötsligt känns trögt! :) Ska försöka ta mig i kragen och få åtminstone lite uträttat så att jag kan koncentrera mig på annat, trevligare i helgen.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort