Kors och tvärs och om varandra?

I morse hade jag fått mail från rekryteringen på VCS. Där frågade de om jag ännu fått nåt sommarjobb, att barnavdelningen redan bestämt sina vikarier men att jag borde höra av mig om jag vill till BB, för de ska bestämma sin vikarier snart!?! Har dom ingen kontakt med varandra eller hur går det till? Jag kunde ju inte annat än sända tillbaka ett mail där jag berättade att jag redan varit i kontakt med BB och på intervju och allt och nu bara väntar på besked. Nu blir jag ju alldeles konfunderad.
.
Ska försöka hitta nåt ätbart i kylskåpet att trycka i mig och sedan bär det av till skolan. Hoppas det blir en intressant dag i dag också! Vackert väder ser det åtminstone ut att bli så risken är stor att det blir en skön promenad när jag kommer hem. Åtminstone tror jag inte Kira misstycker. :) Ha en bra dag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort