Måndag igen

Ett litet skutt uppåt på vågen, vilket också var väntat, men mindre än befarat. NU nya tag! Ska tillbringa dagen med såna trevliga saker som examensarbete, betalande av hyra och räkningar, mathandlande och en promenad. Sen hoppas jag att min systeryster och hennes familj beslutar sig för att dyka upp här också. Det var frågan om att de kanske skulle komma på visit i dag så jag hoppas på det bästa.
.
Ringde till BB och frågade hur det blir med sommarjobbet, men det var något hon skulle ta reda på ännu i dag, vad vet jag inte. Men hon lovade att jag får ett mail ännu i dag så nu får ni verkligen hålla tummar och tår! Jag försöker ställa mig in på att jag inte får det och tänka i banor som t.ex. att "det är lika bra, jag sparar ju en hel del på att slippa pendla i sommar", eller "jag får ju ändå jobba med Anna i sommar om jag inte får jobbet på BB, och det är ju inte illa". Så hur det än blir så blir det bra, men nog måste jag ju erkänna att det hade varit roligt att få gosa med söta bebisar hela sommaren, för det är ju det som det går ut på, eller....? ;P
.
Nu ska jag inte svamla på mera här. Vill bara önska er en bra start på veckan!

Kommentarer
Fia

Men nåo va e na svårt me edee BB, ti få ha bestemd se!! :P Ja tyckär e ha vari så mytji åm e men me he no såm dem sko snart båoda kona meddeel de...

2011-03-28 @ 17:28:55
Hemsida/blogg: http://stillness.papper.fi/
Marika

Ja, giss om man byri få na langväntto! Int veit ja vann i stretar... :(

2011-03-28 @ 20:18:00

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort