Måndag

Tenten gick bra. (tror jag) Man kan ju alltid lyckas med ett eller annat slarvfel i räknandet och eftersom man behöver ha 100% rätt för att bli godkänt så kan man ju lyckas bli underkänd om man inte är noggrann. Dock känns det som om läget var under kontroll, vi ska hoppas att det känslan är rätt!
.
Efter skriven tent körde jag via Prisma för att bunkra upp för den kommande veckan. Fick ett infall och gjorde en sats med leverbiffar när jag kom hem. Oj, så gott det blev! Det är inte så ofta jag kommer mig för att göra leverbiffar även om de är goda. Gubben var också nöjd och glad och det är ju huvudsaken.
.
Har plockat lite här hemma och sprungit ett varv med dammsugaren över de smutsigaste ytorna, mina kära parenteser är på väg hit på visit. Jag hade köpt lite kött och korv från personalbutiken i torsdags men jag glömde ta med det i går så de tar det med när de kommer. Tills dess borde jag ta fram mina farmakologipapper och Kätilötyö boken. Två stora tenter nästa vecka. Hohho. Sen ett rätt så stort arbete i vårdteori också... jämna plågor...

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort