Onsdag morgon

Jag hade satt klockan på nio eftersom jag var vaken så länge i går kväll (natt). Dock vaknade jag av mig själv redan innan klockan ringde och kände mig för en gångs skull riktigt utvilad. Härlig känsla! Har vevat igång både disk- och tvättmaskinen och tryckt ner en frukost bestående av turkisk yoghurt med hallon och lite knaprigt varrasleipä, det senare bör jag nog varna er lite för - det är extremt beroendeframkallande!
.
Nu borde jag hinna både fixa lite här och där i kåken, packa mina väskor och däremellan slänga ett öga eller två på mina skolarbeten. Dessutom måste jag gosa lite med min sötaste vovve.
.
Yrvaken och med rufsig frisyr, men ack så söt och snäll! Mammas <3 :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort