Slut på sovmornarna

I dag fick jag nog lov att masa mig upp i tid, slut på slöandet. Föreläsningar väntar i skolan och det gäller att hålla huvudet på skaft. Den här föreläsningen är en del av kursen MD03, där vi kommer att samla på oss en massa olika föreläsningar som rör barnmorskeriet och sedan i december/januari någon gång så kommer vi att ha en vansinnestent med ALLT man ska kunna inom ämnet. Nästan så man fasar för den tenten redan.
.
Måste dessutom försöka överleva dagen med ett par byxor som är på gränsen till för små, jag tvättade så sent i går att ingen av mina byxor hade hunnit torka över natten. Smart att sätta alla "användbara" byxor i tvätten på samma gång... :( Nå, nog ska det väl gå, har en lång topp som möjliggör en eventuell byxknappöppning ifall det blir oundvikligt. Det gäller att vara väl förberedd. Dock har jag ingen nödlösningsplan ifall byxorna spricker, så ni kan ju hålla tummarna för att de hålls i ett stycke åtminstone tills jag är hemma igen. :P Ha en bra dag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort