Tiistai aamu

Skönt med en ledig dag, även om den kommer att ägnas åt skolarbete. Jag såg just att min lärare satt upp facit till den ena räknedelen i tenten och jag hade räknat alla rätt. Skönt att veta, även om jag nog var säker på att jag hade räknat rätt så finns ju som sagt alltid den där lilla chansen att man slarvat med nåt. Väntar ännu på resultatet från barndelen, där vi skrev både teori och räknade. Men nog gick det väl bra där med skulle jag tro.
.
Har avnjutit en rejäl frukost med ostomelett och rågbröd. Nu ska jag välja och vraka mellan att dyka ner i mödravård, farmakologi eller vårdteori. Livet är väl bara för underbart, eller...? ;)
.
Ha en riktigt skön dag alla!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort