Tisdag

Vilken härlig dag! Solen lyser som om den hade betalt och de där som lär ska förstå sig på vädret har lovat att detta ska bli årets hittills varmaste dag. I dag ska vi ut och njuta! Ska vänta ett par timmar till för att värmen säkert ska hinna komma. Tills dess gäller det att dyka ner i all den ljuvliga litteraturen som jag samlat på mig till examensarbetet.
.
Jag satt uppe alldeles för länge i går, men det är en så skön känsla att veta att man är ledig dagen efter så det gör inget fast man sitter uppe längre än vanligt. Sedan innan jag började sova läste jag lite ur den där boken som jag så länge haft bredvid sängen och tvingat mig själv att vänta med. Vardagslyx för en stackars studerande. ;)
.
I går såg jag på en unge i minuten igen. Vilket härligt program! Måndagskvällarna är räddade för ett tag framöver. Den enda nackdelen är att det kommer lite väl sent, det skulle inte göra mig nåt fast det kom en timme tidigare.
.
I går fick gubben meddelande om att fuktgranskningen på vårt hus hade blivit gjord och allt var som det skulle. Skönt! Nu väntar vi bara till fredan då vi ska norrut och skriva under alla dessa papper. Sen är det småningom att börja på, vill ju slippa in dit och börja ta lite mått här och där. Man vill ju rätt så snabbt beställa köket, det tar ju sin tid innan det kommer också. Det börjar nästan klia i fingrarna på mig när jag sitter här och planerar. Bäst jag plockar fram skolböckerna i stället innan jag suttit och dagdrömt bort hela förmiddagen. Hoppas ni alla har en skön dag och att ni kommer er ut i det vackra vädret i dag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort