Tro bara inte...

... att jag ÄNNU fått nåt mail från BB. Snart börjar jag verkligen misströsta. :( Nå, den som väntar på nåt gott... blir aldrig tjock heter det väl.
.
Dagen har förflutit i sällskap med min syster Eva och hennes familj. Moah fick inte tag i någon sömn på dan så hon har gått på övervarv hela halva kvällen. Tur att vi var fyra vuxna som fick hålla reda på den söta yrhönan. Inte ens fast vi var ute på promenix med vagnen i det sköna vintervädret så kunde hon lägga sig till ro och sova. I bland var det nära men då ryckte hon plötsligt till, precis som om det slagit henne att , nej nu tänkte hon nästan somna! Och så var det samma cirkus igen. Tur att hon är så söt att man inte har hjärta att bli arg. :)
.
Jag har dessutom fått fixat två tacopajer, (varav den ena är så gott som uppäten redan), handlat, promenixat (gånger två blev det t.o.m. om man räknar med det fruktlösa försöket att få Moah att somna), skrivit lite på EA, stickat en och en halv vante åt Moah och tvättat kläder. En inte helt usel måndag alltså. Nu borde jag läsa igenom mitt arbete om infertilitet som jag skall presentera i morgon eller alternativt i övermorgon. Det börjar bli så många veckor sedan jag skrev det så jag har väl glömt hälften. Hoppas det finns där under ytan någonstans och att det dyker upp igen när jag repeterar lite.
.
Sen kommer ju programmet framför andra i kväll också om ca 45-50 minter. Ni missar väl inte "En unge i minuten"? Tror jag ska gosa ner mig i soffan redan nu och hoppas att ögonen hålls öppna ända till klockan elva. En skön kväll till er!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort