Tyvärr, tyvärr, tyvärr...

det besked vi fick idag ledde ännu inte till några slutgiltiga beslut, så nu tar det en dag eller två igen innan man vet något helt bestämt. Så alla ni som hade hoppats på att få veta nåt får ge er till tåls ännu en stund.
.
Själv har jag just kommit hem från ett Stepbodypass. Huvudvärken hade inte släppt helt men det gick bättre och bättre och nu är den nästan helt borta. Ett rejält gympass kan göra susen för kroppen! :) Någon tentläsning har jag tyvärr inte heller hunnit med, har haft en massa småsaker att färdigställa på flera andra arbeten också, så jag har inte hunnit. Men nu ska jag hoppa i duschen och sedan ägna en timme åt tentlitteratur innan jag bänkar mig framför tv:n igen. i kväll kommer ett av mina favoritprogram, nämnligen the Mentalist. Jag har några program som jag bara "måste" följa och koppla bort alla skolarbeten en stund.
.
Nå, vi får hoppas på nya besked i morgon, helst några som leder till nåt slutgiltigt den här gången, börjar som sagt bli rätt så trött på detta evinnerliga väntande och att inte veta nåt säkert. Ha en skön kväll nu alla, sätt er i soffan bredvid nån ni tycker om och håll handen eller nåt. Varför inte ge en fot- eller nackmassage? Jag är säker på att det vore uppskattat! :)
.
Ps. Väntar med spänning på att se om Herr Mag. A. Far kommer på besök. Världens underbaraste systerson Kevin pussades vilt med mig i söndags och jag busade en massa med goa Moah också. Nu ligger båda och spyr, så man kan ju ana vad man har att vänta sig. Najs...

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort