Vad är nu detta?

Efter en helt bloggfri helg så är vi nu hemkomna till Vasa igen. Borde slänga mig i säng och sova för att orka plugga hela morgondagen, men jag tänkte att jag måste kika in på bloggen först för att se om nån orkat sig på att slänga iväg en kommentar eller nåt. Sen tänkte jag att jag ska kika lite på statistiken också eftersom den brukar ta en djupdykning varje helg. (Vilken tur att ni har annat trevligare för er på helgerna! ;) ) men döm om min förvåning när nästan fyra gånger mera folk än vanligt varit inne på min blogg i dag! Vem är ni som kikat in och hur kommer det sig att så många plötsligt hittat hit? Nu blir jag nog nyfiken! :)
.
I övrigt har jag inte så mycket att komma med. I helgen har jag avverkat ett årsmöte, umgåtts med mina underbara syskonbarn, pluggat till tisdagens vansinniga farmakologitent, zumbat och sprungit, ätit och sovit. En riktigt skön helg med andra ord. Nu väntar en mycket intensiv vecka, två tenter och ett seminarium. Sen ska det väl bli en jobbintervju också någon dag. På tisdag väntar vi också på ett mycket spännande besked, så om ni inte hållit tummarna förut så se till att göra det nu är ni snälla! :)
.
Nu ska jag krypa ner bredvid min älskling och sluta mina blå. Godnatt alla!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort