Ah!

Betalande av räkningar - check! (Dessutom utan att tömma kontot helt - fantastiskt!)
Tentläsning - check!
Tupplur - check!
Länk - Check!
Dusch - check!
Turkisk yoghurt med hallon och jordgubbar - check!
Ännu mera tentläsning - check!
Gos med mina söta vovvar - check!
Torka valpkiss från sängöverkastet - check!
Nu väntar ett avsnitt av en unge i minuten och efter det ska jag läsa lite till på tentmaterialet innan det är dags att börja sova.
Länken i dag gick bra, flåset blir bättre och bättre, men min vänstra vrist och knä gillar inte riktigt läget för tillfället. Får försöka stretcha ordentligt och muta med lite IcePower. Sen borde jag kanske vänta ända till torsdan innan nästa länk, om jag nu orkar hålla mig. :)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort