aj, aj, aj...

jag som skulle plugga flitigt idag, men ack, vad hon bedrog sig. Visst har jag läst en del i min Kätilötyöbok, men den största delen av kvällen har gått åt till att packa en massa. Fick världens ryck mitt i allt och fyllde flera lådor i ett huj. Dock kan jag bara (än en gång) konstatera att vi äger hundrafalt för mycket skräp. Suck! Dessutom känns det som att jag inte har tid med någon större rensning för tillfället utan bara slänger ner allt jag får i händerna. Förhoppningsvis blir det en större rensning sen när grejerna skall packas upp nån gång i sommar.. :)

Gubben hade nog både slipat och målat en del i går, så det känns ju redan lite bättre, men jag misstänker nog att min dröm om att få fixa taket i helgen nog är rätt så ouppnåelig. Nåja, var sak har sin tid. Dock känns det si så där inspirerande när jag tänker på hur provisoriskt vi kommer att bo antagligen ett bra tag framöver. Hoppas jag hitter lite överbliven energi och positiv livsinställning när skolan är över, annars blir det en jobbig start på sommaren.

Nu ska jag gosa lite med mina vovvar, dricka en liter vatten (28 grader varmt var det ja...) och sedan råplugga resten av kvällen. Det har blivit lite väl sena nätter de sista kvällarna så i kväll ska jag tidigt i säng har jag bestämt.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort