Bildbomb

Jag har fortfarande inte läst på tenten, jag laddade min kamera för att ta foton av Fritjof och sen konstaterade jag följande:

1) Jag har en massa gamla foton på kameran som behöver flyttas över till datorn.

2) Jag har inte visat några bilder från huset där vi nu bor

3) Om jag ska hinna visa några så är det nu, innan det blir ännu stökigare pga flytten

Huset är från 80-talet och inget har blivit gjort här sedan dess. Vi erbjöd oss att eventuellt ytrenovera lite, men ägarna ville ha det så här. Jag har känt det mera som ett "mellanlandningsställe" än ett hem de elva månader vi bott här och följaktligen satsat noll på allt vad inredning heter. Energin har gått till annat och jag är väl medveten om att det syns. Snart är det slut på "mellanlandningar" och vi får slå oss till ro i vårt eget nyrenoverade hem. Då ska jag ha det fint och hemtrevligt och hela faderullan, men detta är nu som det är så håll till godo! :)

Bilderna borde bli större om man klickar på dom.

Vårt kök:

 

Vårt vardagsrum (om någon vill ha sofforna så hör av er, de är billiga)

  

Vår hall + matplats (eller mest studieplats, vi äter oftast i köket vid fönsterbänken)

  

Vårt sovrum



Gästrummet (med obäddade sängar för tillfället)

  

Kontoret



Spisrum/tvrum, utan soffa tyvärr... :)



Toan, (den är ni ju säkert intresserade av... ;) )



Utsidan (vår smutsiga bil är också med på ett hörn)

  

Sådär ja, då var det dokumenterat för eftervärlden...


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort