Jag klarade det! :)

Det var ju inte så farligt.. :) Värre var det att sitta och renskriva intervjun sen, det tog ju flera timmar att renskriva det som sades på mindre än en halvtimme.

Sen var jag via Byggmax efter mera färg till vår fondvägg i sovrummet som behövde ett lager till ännu. Gissa min förtvivlan när det är tomt i hyllan och butikschefen säger att det är en utgående vara. Till all lycka så kom jag mig för att fråga om det inte finns en öppnad burk i lagret från att David målade proverna och till min stora lycka så fanns det! Den fick jag dessutom gratis. Ett stort plus till Byggmax i dag alltså! :)

Nu ska jag försöka hitta lite ätbart i mina skåp och sedan är det flyttpackning för hela slanten resten av dagen. Hoppas ni har en trevligare kväll än så framför er! :)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort