Måndag

Tenten gick rätt så ok, jag vet nog redan nåt jag missat på, men det må nu vara så. Eftermiddagen ägnades åt ett pararbete/ grupparbete i gynekologisk barnmorskekunskap, så jag och Malin H skrev om ovarialcancer. Nu i kväll borde jag fixa lite frågor ännu, sen är allt skolarbete förutom examensarbetet över för det här skolåret. Ljuvligt.

Sen har jag varit och besiktigat våran pärla också och gissa om det är skönt att besiktiga en ny bil! Inga problem, inte minsta anmärkning i protokollet och nu är det två år tills nästa gång. Annat var det då man hade en meterlång lista på saker som borde åtgärdas. Något som är mindre trevligt är priset på besiktningen. Med avgasmätning och allt så blev det hela 81,50. En förmögenhet för en fattig studerande alltså. Gillar inte.

I kväll ska jag en sväng via Anettes och hämta bandspelaren för i morgon ska jag ju göra min första intervju till EA. Det är inte helt utan fjärilar i magen ska jag erkänna. Ni får hålla tummarna för att det går vägen.

Vad annat står på programmet då? Flyttpackning såklart och så lite gos med mina söta vovvar. En skön måndag till er! :)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort