Tisdag

Syttende maj, så grattis alla norskar! :)

Jag har än så länge haft en riktigt ok tisdag. Började den med en timmes promenad, en snabb dusch och sedan hann jag inte med så mycket mera innan det var dags att åka till skolan. I dag hade vi praktiska övningar i gynekologisk barnmorskekunskap, vilket innebar att vi övar på att ta papa-prov samt göra gyn- och bröstundersökningar.

Måste än en gång skryta på min lilla vovve. I dag har han bara kissat på tidningspappret utom en gång, då han kissade utomhus. Vad duktigt han är! :) Busig som jag vet inte vad också, han fick en massa attityd på en gång när han äntligen kom på hur man går. Hjärtat smälter lite varje gång jag ser på honom.

Nu ska jag sluta sitta och slöa framför datorn. Jag gör väl klokast i att börja läsa på genetiktenten som är nästa måndag. En massa konstiga ord och begrepp borde ha fastnat tills dess. Sen kommer ju the Mentalist i kväll och det vill jag ju inte missa. Ha de gött! :)




Denna söta tjej hittade jag i min kamera här om dagen. Min stora fadderdotter Moa! ♥


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort