Torsdag

Har haft en heldag med amningshandledning, så hjärnan känns rätt så grötig för tillfället. Eter det blev det en kort och varm länk, men jag börjar verkligen bli orolig för mina knän, de fungerar inte alls som de ska för tillfället. :( Förhoppningsvis blir de bättre småningom. Pratade en halvtimme med gubben som var något nedstämd och trött, tur att vi äntligen får ses i morgon.

Har slurpat i mig en smaskig smoothie och nu väntar bara det oundvikliga. Tentläsning. Jag plöjde ett varv genom föreläsningsmaterialet igår innan jag skulle börja somna och tror ni inte jag drömde att jag fick barn i natt. Dessutom blev jag igångsatt och allt. Själva förlossningen minns jag inte så mycket av, bara att jag väntade på att få några sammandragningar, sedan hade jag ett tu tre fått en liten flicka, som hette Klara. :) (Gubben var dock inte så förtjust i det namnet när jag berättade för honom om min dröm i dag, så han kom fram till att det var nog "sotarns" i så fall om hon skulle heta Klara... Höhhö...)

Här får ni njuta av lite bilder på min lilla bebis medan jag läser på den nästsista tenten för det här skolåret.








Kommentarer
linndaa

Nej va ha e ljuvli, me ögona ipi å allt! :)

2011-05-12 @ 18:55:33

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort