Oh boy, vilket vackert väder

solen skiner i daaag...
Jag tog vovven i kopplet och sedan begav vi oss ut på en timmes promenad i det vackra om än lite kyliga vädret. Perfekt väder för Kira, hon blir varken lerig eller våt. Jag har inte haft varken tid eller motivation till någon sorts motion på evigheter och jag är så övernöjd med mig själv för att jag verkligen kom mig iväg. Gissa om vi njöt båda två - varför ska det vara så evinnerligt svårt att komma sig för en promenad när det är så skönt när man äntligen gör det?
.
Jag jobbade flitigt med examensarbetet igår så jag kände för den sakens skull också att jag med gott samvete kunde göra nåt annat från morgonen i dag. Nu ska jag dock riva i igen, tänkte börja med att skriva ut lite flera intervjuer och försöka mig på att påbörja någon sorts analys av det hela. Wish me luck!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort