så det kan gå

efter att ha städat huset, skrivit klart alla mina praktikdokument och tagit en promenad med vovven så borde jag ju ha heeela helgen ledig för att... tacka ja till att jobba på avd 1 i morgon bitti... jag antar att jag är ett hopplöst fall vad gäller jobbande, jag har så svårt att tacka nej om jag inte faktiskt har något förhinder som gör att jag inte kan komma i jobb. Men å andra sidan så känns det inte alls stressigt att fara i jobb i morgon då jag ändå fått gjort så mycket här hemma i dag. Det är bara desto roligare då lönebeskedet kommer på mailen. :) Dock är det nästan två månader sedan jag senast var i jobb på ettan, så få se om jag hittar nåt på stället mera och om jag ens kommer i håg vad det var man gjorde där, så jag nu inte börjar koppla nån CTG-kurva på någon som ligger i hjärtövervakningen... ;P

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort