Grattis!

världens sötaste Leon som fyller ett år i dag! Underbara unge! :)
.
Själv somnade man si så där vid halv fem snåret i morse, känns inget vidare kan jag tala om för er. Vid ett tillfälle var jag så uppgiven över att inte få tag i nån sömn att tårarna inte var långt borta. När klockan sedan ringde vid nio så tänkte jag att - aldrig i livet stiger jag upp nu så jag satte den på tio i stället. Men sedan vaknade jag ändå en halvtimme efteråt och inte blev det sovit nåt mera efter det.
.
Fick även en inbjudan till tortillalunch hos min fina kusin och jag hoppas att även andra har nappat på erbjudandet, ska dit en sväng nu innan kvällsskiftet. Dessutom har jag praktikutvärdering i dag och det ska bli intressant. Håll tummarna för positiv kritik och för att jag ska kunna ta förbättringsförslag som just förbättringsförslag och inte bara som något negativt. :)
.
En skön tisdag till er alla!
.
Ps. Gubben var duktig i går kväll och hjälpte mig att städa ur hallen nere i källaren. Otroligt vilken skillnad, man kan ju nästan inbilla sig själv att det börjar se färdigt ut. ;)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort