Ingen drunknade

men ljudnivån i duschen var rätt så hög när Moah, Leon och Pontus tjöt i kapp, vissa lite mera fega än andra och andra gråter mest för att nån annan gör det. Jag tror Moah blev mest rädd för de nakna tanterna som stod i duschen när vi kom. :) Det gick bättre när vi skulle hem eftersom vi mutat med Mäcken. Visst var det så man skulle göra med barn, muta och hota eller minns jag fel? ;)
.
Nu sitter jag och väntar på min gubbesnubbe. Vi ska hämta lite lister och försöka komma överens om en kran till badrummet, vilket troligtvis inte blir det enklaste, få se vem av oss som får sin vilja igenom. Jag vill ju ha en kran som passar in i den gammaldags stil vi har, men gubben vägrar bestämt att köpa en kran som man måste vrida på två "skruvar" för att ställa in temperaturen på vattnet. Sen är man ju inte gjord av pengar heller så vi får se vart vår skrala kassa räcker.
.
Sen borde jag städa och bädda rent i sängen innan det är dags för nattskiftet. På tal om nattskiftet så hade det igen blivit något konstigt med mina skiften, jag vet inte om min förman sade fel nätter åt mig eller om jag fick något helt om bakfoten, men tydligen skulle jag vaka från fre-mån i stället för tors-sö som jag trodde, men nu hade någon blivit sjuk i från dagens nattskifte också, så det blir alltså tors-sönd som jag trodde från början. Tur att det redde upp sig innan jag kom till nattskiftet i allafall så jag eventuellt hade varit tvungen att åka hem igen än en gång. Nu kom gubben, nu blir det stan för vår del!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort