Lördag

Har tillbringat hela förmiddagen i Kokkola på jakt efter en badrumsspegel och de två sista mellandörrarna till övrevåningen, dock kom vi tomhänta hem så det kändes nästan som lite slöseri med dyrbar renoveringstid. Dock fastnade gubben i källaren efter Kokkolabesöket och jag har fortfarande inte fått upp honom därifrån - SUCK! Hade ju tänkt att vi skulle komma en bra bit med renoverandet i dag, men så värst mycket hjälp verkar jag inte få från det hållet i dag. Ska försöka koka lite knackkorv och se om det skulle få lite sprutt i gubben, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.
.
I går kväll var vi hos mina föräldrar och kollade Idol tillsammans med Eva, Tobbi, Moah och Leon. Barnen charmade oss som vanligt och Moahs kommentar om att hon var "Miikas gulli mett" var som bomull för moster hjärta. :) Bröt mitt löfte om att hålla mig borta från allt vad heter handarbete tills examensarbetet är färdigt skrivet och påbörjade ett par vantar igår. De är mönstrade så det tar lite längre än vanliga vantar att färdigställa men vad gör väl det när det är sååå roligt att sticka. :)
.
.
Här är en halvfärdig vante för er att betitta, beskåda och beundra... eller nåt...

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort