Omväxling förnöjer

som det så vackert heter. Försökte mig på att byta lite bloggdesign i går och eftersom jag är urusel och ännu sämre på sånt så har jag bara laddat ner en gratis design och nu önskar jag att någon som är mera smart på sånt här än jag kunde berätta för mig hur jag kunde få utbytt de två bilderna i headern mot några egna bilder? Helst ska denna person även kunna förklara detta så en stackars it-iqbefriad barnmorskestuderande förstår. :)
.
Jag hade en superbra dag på jobbet i går och hade jag vetat vad jag vet nu hade jag utan att tveka stannat en stund längre, men så är det med mitt jobb. Det är väldigt svårt att förutspå saker och ting.
.
I dag väntar simningen som jag nämnde tidigare, hoppas att vi lyckas hålla styr på alla yra barn (och yra morsor och mostrar/fastrar) och att ingen får några värre kallsupar. Alltid när det är tal om att fara till simhallen med barnen så ser jag liksom framför mig hur någon av dem rusar ut i simhallen från duschen innan man riktigt hinner med. I bästa fall har man ju i såfall åtminstone hunnit sätta på sig bikinin/baddräkten, innan man blir tvungen att rusa efter.. ;)
.
Efter i dag väntar tre nattskiften på rad, det ska bli roligt! Jag har ju dessutom redan planerat bort vartenda öre jag kommer att dra in på de nätterna. :) Det blir ju en kombinerad IKEA resa/Spa weekend nästa helg och jag ska äntligen utnyttja min vinst i Snellmans motionslotteri för år 2007... ;) Snacka om att ha svårt att komma till skott. Borde ta och boka rum nu innan det är för sent, misstänker det blir att pröva på att bo i svit.. hehe...
.
En skön torsdag till er alla!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort