Onsdag

I dag väntar ett roligt kvällsskifte eftersom jag vet att det åtminstone kommit 1 ny bebis om inte flera sedan jag var där sist! :) Jag vaknade i morse när gubben skulle upp till jobbet och det var nästan omöjligt att få tag i sömnen igen. Sen när det väl lyckades så sov jag ju alldeles för länge. Hade behövt hinna via butiken i dag för att fylla på vårt tomma kylskåp men det får jag försöka hinna med i morgon. Har ju fr.o.m. i morgon tre nattskiften på rad så det är väl lika bra att jag börjat svänga dygnet fel väg redan nu. Bara jag inte försover mig till simningen i morgon bara... :)
.
Bla, bla, bla... Tråkblogg med tråkinlägg. Hoppas på att det skulle hända nåt roligt här snart så jag får nåt mera intressant att dokumentera för eftervärlden. Hej med er!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort