Söndag

Har haft en riktigt skön söndag. Eller vad sägs om sovmorgon till tjugo före ett, promenad i höstsolen med vovven och umgänge med söta Teah och hennes föräldrar? Toppa det hela med kvällsgudstjänst här i bykyrkan och dagen kan knappt bli bättre.
.
I morgon ska jag dessutom tillbaka till avd 4 för att fortsätta min praktik, nu är det BB som gäller i 4 veckor framåt, hoppas på att få sköta en massa söta bebisar och deras mammor!
.
Nu ska jag gå till sängs och hoppas att jag får tag i någon sömn trots min sena sovmorgon, har dygnet lite fel väg svängt ännu efter fredagens vaknatt. Godnatt!
.
.
Var snälla och ignorera mina rynkor a´la 65-års gumma som jag har under ögonen. :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort