Måndag igen

Laddar för en ny arbetsvecka som egentligen startade med morgonskifte redan i går. Nu har jag två kvällar och tre morgonskift kvar innan det är dags för en efterlängtad ledig helg. Har bara drygt tre veckor kvar att jobba (17 skiften närmare bestämt) och det känns som om sommaren gått i ett huj. Fick lite panik i går när jag upptäckte att min klasskompis sänt mig ett mail som hon fått där det stod att vi inte fått nån bostad i Tromsö via den sida vi ansökte på. PANIK! Flyget lyfter om typ 25 dagar och vi har ingenstans att bo när vi landar. Usch, jag ser verkligen inte fram emot hösten, jag orkar inte med allt resande och krångel med bostad osv. Jag vill bara vara hemma, det är väl inte för mycket begärt?
 
Cirkusen jag nämnde blev btw inte någon större succe. Programmet var inte alls vad jag förväntat mig, barnen var lite för små för att uppskatta allt, musiken var ca 100 decibel för hög och när det kom tre "gorillor" springande mellan bänkraderna fick mitt sällskap nog och började gallskrika. Det var bara att ta en unge under var arm och strunta i resten av programmet. Jag hoppas att de inte fick några men för livet. ;) 
 
I dag fyller en av mina allra allra bästa vänner år, nämligen min älskade lillasyster EVA! Grattis i massor!! Eftersom jag jobbar kväll har jag inte möjlighet att åka på "kalas" i kväll, men jag får väl fira henne nästa gång vi ses. 
 

Kommentarer
Eva

Snärtti brud idee, ja har kvar ode skjorto ännu...tror du ho passar på me!?;)

Svar: Absolut, men ja sko rekommender att du väntar me att pro e na vikor ännu. :) /
Marika

2012-08-07 @ 11:55:47

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort