Välkomna till Åkerlunden

Jag har äntligen hittat sladden som man ska överföra foton från kameran till datorn med. Jag tänkte ta tillfället i akt och samtidigt bjuda på lite fler bilder från vår enkla boning. Den är ju ännu halvfärdig som sagt och av vår renoveringstakt att döma så kommer den att vara halvfärdig ännu en längre tid. För tillfället är det ju också rätt så stökigt och så, så de bilder som kommer upp är tagna för några månader sedan.
.
Jag tänkte också berätta, för det tror jag inte att jag kommit i håg förr, att vi sedan mitten av december bor på en tomt som heter ÅKERLUNDEN. Eftersom vår tomt var en del av ett större skogsskifte så blev vi tvungna att bryta ut den och då fick vi välja vilken namn vår tomt skulle ha. Eftersom hela tomten mera eller mindre omges av en åker och de träd som finns här lite kan anses som en lund mitt i åkern så beslöt vi oss för att välja min kära mors namnförslag. Vårt efternamn hade ju sen också ett litet finger med i spelet. :)
.
Så välkomna till Åkerlunden kära vänner. Här kommer några små bilder från vår vardag:
.
.
.
.
.
Vardagsrummet
.
Köket, speglingen i fönstret ger er ytterligare lite insyn.. :)
.
Toaletten
.
Min fina takkrona från Sunds som hänger i trappuppgången.
.
Hallen
.
Grannens åker bakom vårt hus. :)
.
Vårt fähus, lite slitet, men med viss charm ändå.
.
En suddig, något yngre version av oss.
.
Vårt lilla söta troll.

Kommentarer
Sofia

Oj va fint ni har e!! :)

2012-02-24 @ 14:45:02
Hemsida/blogg: http://stillness.papper.fi/
Mela

vad mysigt det ser ut :)

2012-02-24 @ 16:28:31
Hemsida/blogg: http://melano.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort