Dagar som denna...

borde förbjudas. Gick och lade mig klockan 21 i går. Klockan 1 hade jag ännu inte fått en blund i ögonen. Rätt vad jag ligger där och filosoferar slår det mig att jag glömde hämta några viktiga papper från min lärares rum och att jag satte min mapp med alla papper om EA osv. på hatthyllan i skolan i går när jag satte på mig jackan och där ligger den ännu. Gissa om det blev lättare att somna efter att man upptäcker nåt sånt! Jag blev så irriterad på mig själv att jag kunde ha börjat gråta. Men eftersom gubben snarkade högt var det ingen som skulle ha tyckt synd om mig i vilket fall som helst så jag struntade i gråtandet. Sömnen blev det dock väldigt si och så med den här natten.
.
På praktiken gick det ändå rätt så bra, men mot slutet av dagen kändes nog huvudet rätt så grötigt. Fick sluta en halvtimma tidigare så jag tog en vända via MiniMani och fyndade lite smått och gott samtidigt som jag köpte lite påfyllning till kylskåpet. Farligt för börsen det där MiniMani, ajaj... Andra gången på en vecka som jag är dit och jag hittar jämt en massa förutom det jag borde köpa.
.
Presentationen i går gick bra, alltid finns det ju saker att kommentera, men jag upplevde att vi fick övervägande positiv kritik för vårt arbete. Sen var vi på handledning för vårt UA också och tyvärr ser det nog ut som så att vi blir tvungna att skriva våra UA:n separat, även om vi innerligt försökt få skriva det tillsammans. (Det är bl.a. detta jag morrat om de senaste veckorna). Jag borde snarast möjligen börja på med skrivandet eftersom planen ska vara inlämnad om drygt två veckor och jag innan dess ska skriva hemtenten, hemuppgiften och gynpraktikrapporten och dagboken. Som det ser ut nu är jag ledig måndag och tisdag nästa vecka och jag hoppas att jag har förstånd att tacka nej till eventuella jobberbjudanden eftersom jag verkligen borde satsa lite tid på alla skolarbeten, på mitt hem som sakta men säkert förfaller och inte minst på gubben som nog kommit i båda andra och tredje hand den senaste tiden.
.
Nu måste jag byta om till träningskläder. Snön yr ner som om den hade betalt men eftersom jag kom hem först sent i går kväll blev det ingen promenad då och det måste bli promenad ons, tors och fre om jag ska uppfylla min del av vårt avtal. Blir att packa på sig ordentligt med kläder, nog ska det väl gå. Lyckligtvis är det inte så bitande kallt så man kanske klarar lite blåst och snöyra. En skön onsdag till er!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort