Hahaha!

Vem sa att gubben inte kunde vara romantisk han också? Fick just följande SMS:
.
Jag skulle plocka blommor,
eller köpa dig en krans,
men marken är frusen
och börsen är där hemma... Puss...
.
Den gubben är otrolig och jag kan inget annat än småle och skaka på huvudet för mig själv, sucka och konstatera att jag älskar honom av hela mitt hjärta, även om han ibland känns som ett lite hopplöst fall. :D
.
Ett annat hopplöst fall är att fylla i ansökningar om utlandspraktikerna, jag fick så lov att erkänna mig besegrad och be om hjälp av min lärare. Städningen har jag inte alls hunnit med. Vilken tur att skräpet inte har bråttom någonstans...

Kommentarer
Mia

Hahaa, plus i kanten för David! Den var bra. :)

2012-02-14 @ 18:36:21

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort