Sportlov

Efter en rolig men intensiv helg med nattvak på BB i Jeppis så har jag ledigt i två hela dagar. Det bästa av allt är att även gubben är ledig så nu har vi kommit oss för att renovera lite igen. I dag står centralgarderoben här uppe på tur. Den har varit fylld med både en del skräp och också byggrejer det senaste halvåret men nu är den tömd, väggarna putsade, spacklade och gubben håller på att måla. Sen ska det ner golvlister och upp med nytt hyllsystem på väggarna. Sen ska jag äntligen få packa upp alla lådor med handdukar, lakan, gardiner o.s.v. Har än så länge bara haft uppackat så pass mycket att vi klarat oss.
.
Anette och jag fick en femma i vårt examensarbete! Jag är så glad att det äntligen är över! Kommentarerna i vår slututvärdering inleddes med meningen: "Arbetet är utomordentligt välgjort" och vi fick nog övervägande positiva kommentarer. Naturligtvis finns det saker som kunde ha gjorts annorlunda med vi känner båda att vi gjort ett bra arbete och är jättenöjda! Nu är det bara UA kvar, vilket ju är ett helt kapitel för sig...
.
Nu ska jag fortsätta att hjälpa gubben med renoveringen, annars kanske han kommer av sig... :)
.
.
Min man i ett nötskal. Lite lagom galen men ändå alldeles alldeles
UNDERBAR!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort