Tummen upp för David

SOM han har ställt upp för mig den här veckan. Tvättat kläder, skottat snö och nu även klippt, borstat och tvättat Kira. Jag har fått koncentrera mig på mina skolarbeten och tack vare det är jag redan nästan klar. Nu ska vi åka till Näs en sväng, det känns som att det är väldigt länge sedan vi senast var dit.
.
I går gick jag och lade mig kvart över åtta, normalt för en fredagkväll? Inte här i huset i allafall. Dock hade jag en bok med mig som sällskap i sängen, så jag somnade nog inte förrän efter nio nån gång, men jag fick för en gångs skull en ordentlig natts sömn, trots att jag hade morgonskifte i dag. Skönt!
.
Vinden yr kring knutarna så man tror man ska flyga med, men vi ska hoppas vi hålls på vägen hela vägen till Larsmo och tillbaka. Hej med er!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort