Vilken vacker dag!

Men alldeles otroligt kall! I dag är jag ledig och den här lediga dagen skall till största del spenderas tillsammans med två av de människor som ligger mig närmast om hjärtat. Kevin och Pontus kommer nämligen hit en nångång här vid tolvsnåret och ska tillbringa dagen här. Sedan vid halv sex tiden ska jag ta dem med och så åker vi och hälsar på deras mamma och lillabröder på BB. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på det och förundras över hur man redan kan tycka så mycket om två små barn som man inte ens träffat! Det ska bli så intressant att få följa deras uppäxt, att se hur de utvecklas och om de blir väldigt lika eller olika. Det är ännu osäkert om de är enäggs- eller tvåäggstvillingar. (Men jag vet att deras pappa hoppas på det senare för att han ska kunna se skillnad på dem... ;) ) Enligt min syster var det tal om att eventuellt skicka moderkakan på någon analys för att få ett säkert svar, men jag vet inte hur det blev med den saken. Oavsett vilket så tror jag att de hör till de sötaste ungarna som fötts här på jorden. Hur ska jag klara mig ända till klockan sex i kväll?
.
Nu ska jag börja reda upp här lite i stugan, har en massa tidningar, papper och grejer framme på bordet och det är inte riktigt så jag gillar att ha det. Ordning och reda ska det vara för att jag ska trivas, men ibland räcker varken tiden eller orken till hela vägen. Tur att det då kommer lite lediga dagar mellan varven. Sen har jag en julskinka i ugnen också och frågan är ju då om jag är sen eller tidig. I vilket fall som helst ser jag fram emot att få mumsa på den här senare i dag. Jag är ju köttätare ut i fingerspetsarna så redan tanken på julskinka får det att vattnas i munnen på mig. ;)
.
Ha en skön dag - frys inte ändan av er ifall ni vågar er utanför dörren.
.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort